okladka

Marketing

Kotler Philip

Wydawnictwo: REBIS

Seria wydawnicza: Poradniki i podręczniki biznesowe

Objetosc: 848 stron

Oprawa: Miękka ze sk

ISBN: 9788375109337

Waga: 2.1 kg

Cena detaliczna: 99.00 zl

Nasza CENA:
62.33 zl

Oszczedzasz: 36.67 zl

Dodaj do koszyka
Dostępny na magazynie
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.
    Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
 Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Recenzje czytelników

Bartosz, 30 czerwiec 2016

Obowiązkowa pozycja dla dobrego managera. Wdraża w wiele ciekawych tajników współczesnego marketingu. Dzięki przedstawieniu wielu teorii oraz pojęć, można zapamiętać najistotniejsze rzeczy. Po przeczytaniu tej książki zauważyłem, że moje umiejętności sprzedaży znacznie się podniosły. Warto mieć ją pod ręką.

Ocena: ******

Dodaj recenzję

Imię i nazwisko*
Email*
Ocena*
Treść recenzji*
Napisz jeszcze conajmniej 200 znaków



Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2016

Kategoria:
Multimedia

Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2016

Kategoria:
Najlepszy sprzedawca

Wyszukaj ksiażki:

Twój Koszyk

Zawartosc Koszyka

0 szt.  0.00

Panel Logowania

E-mail:
Hasło:
Rejestracja

Szczególnie polecamy:

24.83 zł
Był sobie pies
Cameron W. Bruce
25.02 zł
Bądź sprawny jak lampart
Kelly Starrett, Glen Cordoza
68.95 zł
Harry Potter 8 Przeklęte Dziecko cz. I i II BR
Joanne K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
25.12 zł
Resortowe dzieci Politycy
Kania Dorota, Targalski Jerzy, Marosz Maciej
34.49 zł
Jaglany detoks TW
Marek Zaremba
31.06 zł
11.64 zł
Nowe przygody skarpetek
Justyna Bednarek
25.29 zł
21.48 zł
Sztuka kochania
Michalina Wisłocka
26.14 zł