okladka

Klient w centrum uwagi

Robert Zych

Wydawnictwo: HELION

ISBN: 9788328314399

Cena detaliczna: 49.90 zl

Nasza CENA:
32.65 zl

Oszczedzasz: 17.25 zl

Dodaj do koszyka
Wyślemy w ciągu: 48h Więcej informacji w zakładce: Czas realizacji i wysyłka
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.


Recenzje czytelników

Jacek Antczewski, 23 sierpień 2017

Widzę,że nie jestem osamotniony jeżeli chodzi o super opinię na temat tej książki. Powinna być włączona do kanonu lektur obowiązkowych na wszystkich studiach związanych z zarządzaniem czy na MBS. Czyta się jak dobrą powieść, a zawiera sporo przydatnej wiedzy i konkretnych rozwiązań niezbędnych każdemu szefowi!

Ocena: ******

Artur Domosławski, 27 luty 2017

Bardzo dobrze napisana książka, którą mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim, którzy szukają celnych, merytorycznych porad na temat zarządzania zespołem sprzedażowym i współpracy z klientami. Naprawdę warto przeczytać, a nawet mieć w swojej biblioteczce na stałe!

Ocena: ******

Marcin O., 21 grudzień 2016

Pozycja obowiązkowa nie tylko dla menadżera, ale i kierownika działu sprzedaży czy samego sprzedawcy. Świetnie przedstawione polskie realia, ciekawe sposoby rozwiązania banalnych i niebanalnych problemów. Naprawdę wyczerpująca temat propozycja, którą warto mieć w swojej biblioteczce i kierować się pomysłami w codziennym funkcjonowaniu w firmie.

Ocena: ******

Ala Wiśniewska, 27 listopad 2016

Książka, która w bardzo trafny i celny sposób opisuje zależności oraz relacje, które zachodzą pomiędzy klientami a sprzedawcami. Ciekawe przykłady z życia, które odnieść można do własnych doświadczeń oraz pomysłów sprzedażowych. Bardzo przyjemnie się czyta, a jeszcze lepiej wdraża w codzienne działania. Szczególnie, jeżeli widać zadowalające efekty. :-)

Ocena: ******

Anna Oberhaus, 31 październik 2016

Doskonała książka dla wszystkich, którzy szukają wsparcia w sprzedaży. Wielu sprzedawców zapomina bowiem, że najważniejszy jest klient - jego oczekiwania, jego pomysły. Należy słuchać swoich kontrahentów, aby odnieść sukces w biznesie. :)

Ocena: ******

Eleonora Nowak, 22 wrzesień 2016

Strzał w dziesiątkę! Jedna z najlepszych książek o zarządzaniu w Polsce. Napisana prostym, przyjemnym językiem. Czyta się fajnie, a i sporo można wynieść ciekawych rzeczy. :-)

Ocena: ******

Jelena, 30 sierpień 2016

Jedna z najlepszych książek dla menadżerów zespołów sprzedażowych. Wiele przydatnej wiedzy oraz informacji, które można (a nawet trzeba) wykorzystać na co dzień. Świetne przykłady rozmów wraz z ich odpowiednim korygowaniem na bieżąco. Naprawdę wartościowa lektura!

Ocena: ******

Karol Nowicki, 28 maj 2016

Uwielbiam książki Roberta Zycha. Jako że pracuję w sprzedaży od kilkunastu lat, znam doskonale tego autora, jego doświadczenie i wiedzę, którą dysponuje. Za każdym razem książki pisze zrozumiałym, obrazowym językiem, a jednocześnie świetnie przedstawia konkretne rozwiązania.

Ocena: ******

Anna K., 25 maj 2016

Książka, której przeczytanie pozwoliło mi zauważyć błędy, które popełniałam na co dzień w kontaktach z klientami. Odpowiednie ich skorygowanie pozwoliło sprzedawać z sukcesem i zdobywać nowych kontrahentów.

Ocena: ******

Dodaj recenzję

Imię i nazwisko*
Email*
Ocena*
Treść recenzji*
Napisz jeszcze conajmniej 200 znaków



Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2016

Kategoria:
Multimedia

Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2016

Kategoria:
Najlepszy sprzedawca

Wyszukaj ksiażki:

Twój Koszyk

Zawartosc Koszyka

0 szt.  0.00

Panel Logowania

E-mail:
Hasło:
Rejestracja

Szczególnie polecamy:

24.83 zł
Był sobie pies
Cameron W. Bruce
25.02 zł
Bądź sprawny jak lampart
Kelly Starrett, Glen Cordoza
68.95 zł
Harry Potter 8 Przeklęte Dziecko cz. I i II BR
Joanne K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
25.12 zł
Resortowe dzieci Politycy
Kania Dorota, Targalski Jerzy, Marosz Maciej
34.49 zł
Jaglany detoks TW
Marek Zaremba
31.06 zł
11.34 zł
Nowe przygody skarpetek
Justyna Bednarek
25.29 zł
21.48 zł
Sztuka kochania
Michalina Wisłocka
26.14 zł