okladka

AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą.

Marzec Krzysztof Trzósło Tomasz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Objetosc: 288 stron

Oprawa: Miękka

ISBN: 9788301189600

Waga: 0.478 kg

Cena detaliczna: 59.00 zl

Nasza CENA:
44.24 zl

Oszczedzasz: 14.76 zl

Dodaj do koszyka
Wyślemy w ciągu: 48h Więcej informacji w zakładce: Czas realizacji i wysyłka
Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej
kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords ? poziom podstawowy
Google AdWords ? poziom zaawansowany
Zakupy Google ? poziom zaawansowany
Google Analytics ? poziom zaawansowany
Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.


Recenzje czytelników

Maciek, 05 kwiecień 2017

Krótko, zwięźle i na temat. Polecam osobom zarówno na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym – wiem już co nieco na temat Adwords, mimo tego zapamiętam z książki kilka cennych rad.

Ocena: *****

Dodaj recenzję

Imię i nazwisko*
Email*
Ocena*
Treść recenzji*
Napisz jeszcze conajmniej 200 znaków


Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2017

Kategoria:
Multimedia

Laureat rankingu
Zaufane opinie Ceneo.pl 2016

Kategoria:
Multimedia

Wyszukaj ksiażki:

Twój Koszyk

Zawartosc Koszyka

0 szt.  0.00

Panel Logowania

E-mail:
Hasło:
Rejestracja

Szczególnie polecamy:

Pełnia życia
Agnieszka Maciąg
34.92 zł
Ścigany
Katarzyna Michalak
27.92 zł
22.14 zł
20.64 zł
Nowa Jadłonomia. Roślinne przepisy z całego świata
Marta Dymek, Adam Pluszka, Ewa Penksyk-Kluczkowska, Anna Pol
44.98 zł
Kobiety mafii
Diane Ducret
28.31 zł
21.98 zł
73.39 zł
26.61 zł